fredag 27. mars 2009

The 7 things you don't need to know about me-meme

7 ting du ikke trenger å vite om meg


Jeg har aldri skjønt helt greia med kniv og gaffel (og har flere ganger fått høre at kjøttet allerede er dødt og jeg ikke trenger å drepe det en gang til)
Den mest spilte sangen på iPoden min er Crushcrushcrush av Paramore
Jeg mener turn, høydehopp og Jamba aldri burde blitt funnet opp
Verste tida i uka er søndags formiddag, særlig det å høre kirkeklokkene
Jeg kan aldri få sett «Sin City», «Bend it like Becham», «Prinsesse på prøve» eller «Bring it On 1» nok ganger
Det er kanskje 2000 bilder av blader med dråper på på macen min
Jeg fikk 2+ i langrenn på ungdomsskolen

Jeg tagger Mina, Kristian og Camilla..!

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Nå ble jeg nødt til å kommenter her, Hedvig. Skal du liksom spise maten i et stort stykke...? Altså, jeg får litt assosiasjoner til overvektige, hamburgerspisende mennesker på McDonalds med ketchup rundt munnen og fingre glinsende av fett og salt...? (Ikke at du på NOEN MÅTE er overvektig :)) <- den siste parantesen der var ment som en "sluttparantes", og ikke en dobbelthake på smilyen min, men du skjønte vel det...? Jeg har også en kommentar til punk 4. Søndagettermiddag er jo koslig! Og det er kirkeklokker også! Jeg pleier å helle kaffe i termokoppen, snøre skoletten og ta på både cape og beret og gå på antikkmesse med storebror :) det er koslig det! Eller å brunche med crossianter og sitronte med solen strålende inn viduet! Søndag er en fin dag <3

Hedvig sa...

Jeg oppfører meg ikke alltid som et overvektig, hamburgerspisende menneske på McDonalds, nei, og til og med jeg skjønner at kniv og gaffel må til av og til, men kan ikke si jeg da spiser så veldig dannet..! Det virker som om du har veldig fine søndager ja, er dessverre ikke det her. Da jeg var "liten" (dvs mindre) blandet jeg alltid sammen lyden av kirkeklokker og isbilen, så er nok noe skuffelse overført derfra.. pluss at stengte butikker er noe av det tristeste jeg vet, som den skapkapitalisten jeg er. Men croissanter skal jeg for så vidt prøve å begi meg ut på! God søndag:)